Sunday, July 12, 2009

Pas Bukan Parti Islam

PAS yang kononnya membawa Islam pada nama parti mereka bersikap bertentangan dengan apa yang Quran sendiri sarankan kepada pencinta Islam sebenar!

Nizar
: Dimanakah dalam transkrip2 PAS dalam memorandum ker perlembagaan PAS sendiri ada menyatakan nak melaksanakan Negara Islam?

Husam: No hudud without consent of KeADILan and DAP..


Pas bukan Parti Islam.Pas ialah Parti Pendendam dan tidak ada rahmah antara saudara sesama agama mereka!

PAS parti yang suka berkawan dengan Syaitan tetapi Allah berfirman:
4:119:- Dan barang siapa yang mengambil syaitan menjadi pelindung selain Allah, sesungguhnya rugilah dia, rugi yang senyata-nyata.

Saya semakin hari semakin tak faham dengan sikap dan cara PAS.Kononnya nak perjuangkan Islam. Kononnya UMNO harus bertaubat dan meminta maaf kepada PAS. Tapi kenapa DAP yang terang2 menghina Islam dan penubuhan negara Islam serta menentang pengishtiharaan Malaysia sebagai negara Islam tidak pernah diminta untuk meminta maaf kepada orang Islam di malaysia oleh PAS ???
Wah betapa 'double standardnya' PAS dalam memperjuangkan Islam.

Orang2 UMNO yang percaya kepada Allah dan memperakui kenabian Rasulullah SAW dilayan dengan kasar dan kurang ajar seperti 'anjing kurap' ...Tetapi DAP yang bertuhankan 'kesyirikan' serta menolak kenabian Rasulullah SAW dilayan seperti 'bidadari syurga'!!!!!

PAS berpelukan dengan DAP dan bekerjasama dengan DAP/PKR untuk menjatuhkan kerajaan BN yang telah mengiktiraf Islam sebagai agama rasmi Malaysia dan kerajaan yang telah banyak menyediakan kemudahan dalam pendidikan islam, kewangan islam, perkahwinan islam , peruntukan khas dana kerajaan untuk kemajuan agama Islam di Malaysia etc etc etc.


MARILAH KITA BERSATU DAN RAPATKAN SAF KITA KEMBALI WAHAI KAUM MELAYU YANG BERSYARIATKAN AGAMA ISLAM DEMI KESEJAHTERAAN AGAMA BANGSA DAN NEGARA KITA..

Rahman,Ahchong,Muniandy

0 comments:

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP